Sunday, September 14

Project, Work, Assignments??!!

Salam..

Hehe.. It's been SO long since I've last updated.. Well, what can I say, I've been stumped by the barrage of works that come my way.. Haiz.. Hopefully I can finish everything within due time..

For now, thankfully I've finished editing and combining my Management group project. And I tell you, it's been stressful.. Why oh why do I always take the job of combining things?

Well, no use crying over spilt milk, right? The good thing is, I've finished it and now it left me with...


...


...


...


...


Ehem, ehem.. 13 things left!



Can I panic now??


Haha.. Just kidding.. Gotta stay strong, and move on.. Even though I'm down with the flu and feeling feverish.

=)

Wish me good luck, eyh?

4 comments:

  1. good luck...

    dulu ada kawan cakap dalam ISLAM kita tak bergantung kepada nasib. betul ke? so.. maat taufiq wan najah... (semoga berjaya.. lebih kurang maksudnya)...

    sem ni irina ambil brapa jam kredit...
    macam banyak sahaja...

    satu lagi..
    ape beza projek dgn thesis?

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Macam banyak kan? =)

    Sbnrnya perbezaan antara tesis n projek ialah,

    tesis = tesis

    projek = projek rekabentuk loji

    xpasti untuk program engineering yg lain ada ke x, tapi tuk pelajar kejuruteraan kimia & biokimia, kami kena wat projek ni. Group 6 org.. 2 semester, sama2 dengan tesis.

    =)

    ReplyDelete
  3. gutlak~

    hehe...

    sama gak la cam dak chemical engineering um, ada gak projek ngn thesis..but luckily for us electrical, kitorang ada thesis je.

    (tu pun xde la lucky sgt pun, bnyk gak keje nyer, dh la kna wat sorg2, hoho...)

    anyway, salam ramadhan~

    ReplyDelete
  4. haa
    sama la macam aku
    ada thesis n plant design
    aku kene design kilang untuk production of penicillin...
    with costing n so on...

    ko terer superpro?
    aku bawu nak bertatih...

    gud luck bebeh!

    ReplyDelete

Well, what do you think?