Monday, March 7

Tag by Wan Zulaikha.. =)

Salam.

Today's post is a tag.. And, it's in Bahasa.. Sila la baca.. =))


1. Siapa anda:
Irina.. ;)
2. Saya sedang mendengar:
Farmer's Daughter - Crystal Bowersox..
3. Mungkin saya patut:
Minum air panas untuk melegakan tekak yang rasa berpasir sekarang ni..
4. Saya suka:
Ungu, kucing, buku, hitam, music, belajar benda baru, boling, kacau kawan2 bila bosan, airkrim almond pistachio, lamb chop, tengok2 gadget terbaru, tangkap & edit gambar, duduk sorang2 kalau tengah black mood, tengok wayang, among others.. =)
5. Sahabat-sahabat baik saya:
Memahami & menerima saya seadanya.. Girls, you rock!!
6. Saya tak paham:
Kenapa sesetengah org perlu membahayakan diri sendiri & orang lain bila memandu, betul2 macam F1.
7. Saya kehilangan:
Kamera saya suatu masa dulu, cuma baru perasan lepas beberapa bulan insiden berlaku.. *geleng kepala*
8. Ramai yang berkata:
Saya suka ketawa.. ;) Memang betul, cuma masalahnya kadang2 keadaan x sesuai.. Oops.
9. Makna nama saya:
Em.. Kena tanya ayah saya.. ;p
10. Cinta itu adalah:
Secara automatik memahami & menyokong, tanpa perlu diminta..
11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Berkebun.. =)
12. Saya akan cuba:
Jadi seseorang yang saya kagumi.
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Forever..
14. Telefon bimbit saya:
Sony Ericsson Aspen.. Saya suka qwerty pad.. Hehe..
15. Bila saya terjaga dari tidur:
Saya bersyukur yang saya masih hidup & sihat walafiat.. =)
16. Saya paling meluat apabila:
Sesiapa cuba membesar-besarkan diri dengan saya, sebab saya tak pernah buat macam tu.
17. Pesta/Parti adalah:
Huh? Pesta Buku saya tau la.. Tak pun, ICT Fair.. ;)
18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui ialah:
Tak pernah jumpa depan2, tapi tgk dalam tv - Polar bear!
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Sweet 18.. ;p
20. Hari ini:
Saya masak mi goreng.. =)
21. Malam ini saya akan:
Tengok tv macam biasa.. =)
22. Esok pula saya akan:
Berusaha nak jumpa Bos, dan prepare untuk lab minggu ni..
23. Saya betul-betul inginkan:
Supaya suatu hari nanti saya mampu menunaikan impian ayah & ibu saya.. =)
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Mamai la masa tu, tak tahu perasaan macam mana. =)
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Beli groceries & main game racing.. ;p
26. Makanan Barat atau Jepun:
Barat #1, Jepun #2.
27. Bilik yang terang atau gelap:
Ikut apa aktiviti masa tu. Kalau perlukan lampu mestila akan buka lampu, kalau tak, jimatkan elektrik.
28. Makanan segera adalah:
Maggi mee.
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?:
Ok, kejap lagi ye.. =)
30. Siapa yang anda mahu Tag?:
Tak kisah, siapa yang nak buat, silakan ye.. =)

Anyway, a new post is coming up.. Stay tuned.. ;)

And thanks for stopping by. =)

2 comments:

  1. Ehem ehem deras nampaknya updates ;) Keep it up!! By the way lupa nak cakap, nice template.

    ReplyDelete
  2. cik wan, hehe.. deras la jugak, sebab awal2 kan.. takpe2, azam sekarang nak update at least once a week.. harap2 boleh push diri sendiri utk capai target.. ;)

    cik, bila nak pergi little white cafe (eh, betul ke namanya ni?)?

    =))

    ReplyDelete

Well, what do you think?